Retur- og Refusionspolitik

Senest opdateret: 12. september 2025

Hos Astrid Holm ønsker vi, at du er tilfreds med dit køb. Hvis du ikke er tilfreds, kan du returnere din ordre inden for 30 kalenderdage efter modtagelsen.


Betingelser for returnering

  • Varen skal være ubrugt, i samme stand som ved modtagelse og i original emballage.

  • Kunden er ansvarlig for alle returfragtomkostninger og skal bruge en track & trace-forsendelse.

  • Kunden skal selv sørge for returlabel.


Sådan returnerer du

  1. Kontakt kundeservice
    Skriv til kundeservice@astrid-holm.dk med dit ordrenummer for at anmode om en returnering. Vi sender dig den korrekte returadresse.

  2. Send varen
    Send produktet til den oplyste returadresse. Returneringer sendt til andre adresser refunderes ikke.
    Husk at gemme dokumentation for forsendelsen (trackingnummer og et billede af varen og emballagen).

  3. Refundering
    Når vi har modtaget og godkendt din retur, refunderer vi købsbeløbet til den oprindelige betalingsmetode inden for 5 hverdage.


Defekte eller forkerte varer

Har du modtaget en beskadiget eller forkert vare, skal du kontakte kundeservice@ingrid-madsen.dk med ordrenummer og billeder inden for 5 hverdage efter levering.


Ombytninger

Vi tilbyder ikke ombytning af varer. Hvis du ønsker en anden vare, skal du afgive en ny ordre.


Undtagelser og delvise refunderinger

Delvise refunderinger kan ske, hvis:

  • Produkter har tydelige brugsspor.

  • Varer ikke er i original stand eller mangler dele (ikke som følge af vores fejl).

  • Returneringer modtages mere end 30 dage efter levering.


Varer, der ikke kan returneres

Af hensyn til hygiejne kan følgende ikke returneres:

  • Gavekort

  • Tilpassede eller personlige produkter

  • Hygiejne- eller personlig pleje-produkter (herunder undertøj, badetøj, åbnede pleje- eller sundhedsprodukter, medicinsk udstyr osv.)


Ansvarsfraskrivelse

Ved at afgive en ordre hos os accepterer du denne retur- og refusionspolitik.